
Hej igen! Alla ni loppismänniskor!
Ni har väl inte missat att vi anordnar loppis på Dalhem lördag den 4 juli, vid Ladan! (Dalhemsvägen 90)
MEN! Vi behöver att du anmäler dig om du kommer för att sälja. Så var snäll, gör det så snart som möjligt till Saul Sagnia
tel – 0736 10 93 18
mejl – saul.sagnia1@gmail.com